Baliky

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Květen 18 03:12:04 CEST 1999

         Ahoj

   Na ftp://ftp.penguin.cz/pub/HOWTO/czech-howto/ je nova verze (1.29)
Czech-HOWTO v 5 RPM balikach.

   Na ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/linux/localization/ jsou baliky
sgml-tools*rpm (nahrazuji sgml-tools z RedHatu - pouze umoznuji pouzivat
--language=czech nebo slovak v sgml2html), ispell-czech*rpm s nejnovejsi
verzi ispellu (NEnahrazuje balicek ispell) a rhinstall, coz je cs.po soubor
pro instalacni program - je tam opraveno jedno prilis dlouhe hlaseni, o
kterem mi rikal Milan Kerslager a jeste jedno dalsi.

   Baliky jsou podepsane mym PGP klicem, jehoz verejna cast je na
http://www.kit.vslib.cz/~kolar/pgp.asc (mela by prijit take na CD).

   Moje uprava editoru joe uz je primo v RH6.0, takze to je bez prace.

   Jeste musim udelat etcskel a novou verzi manualovych stranek, vcetne
ceskeho deleni pro groff.

   Nevim, jestli nekdo zminoval, ze by na CD mela byt nova verze Cstools.

   Milane: Ten instalacni program na CD ma spoustu hlaseni v anglictine -
vypada, ze jsi tam nezkopiroval vsechny potrebne soubory. Take nezapomen
na novy teTeX (ftp://luznice.felk.cvut.cz/pub/cstetex/ - ach jo,
v Czech-HOWTO mam jen .../cstex/, ale ona se jeste aspon jedna verze
stihne).

   RPM od RH-6.0 neumi delat zdrojove baliky, kdyz je BuildArchitectures:
noarch. Skoda, ze delam same noarch baliky. Uz jsem to reportoval.

                                                       Jdu spat
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229