Chyba v second stage... pri instalaci

Úterý Květen 18 02:10:49 CEST 1999

Oops. Moje chyba v stage.img.
Pregeneroval jsem RH60cz, presunul cstetex do RedHat/RPMS, nicmene stale
neni videt v instalacni nabidce balicku (tetex-0.9cs-9.i386.rpm & spol.)
Jsem tedka nemocny, mam teploty, takze me odezvy se ponekud prodlouzi.
Instalace z FTP by jiz mela fungovat, opravil jsem i davky boot-loc.bat
a boot-net.bat.