znovu cesky teTeX a par poznamek

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Neděle Květen 23 17:35:52 CEST 1999

Ahoj,

Tak na ftp://luznice.felk.cvut.cz/pub/cstetex/ je opet nova, snad jiz
posledni vesre tetex-0.9cs-10 vcetne src.rpm. Dale je potreba pridat jeste
balicky, na ktere se zapomelo: a2ac, csindex, t1accent a vlna. Baliky a2ac
a t1accent je mozne vzit z
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/old-releases/redhat-5.2/i386-cs/local/RPMS/cstex/,
baliky csindex a vlna maji Group: Applications/Publishing/TeX, coz pry
novy RedHati instalator nezbasti, takze na jsem je prekompiloval a
vystavil na ftp://luznice.felk.cvut.cz/pub/cstetex/misc/.

Drobnou poznamku bych mel k realisaci CD: domnivam se, ze by bylo dobre
zachovat puvodni strukturu CD z RH 5.2, tedy mit v adresari local
podadresare a vsechny ceske doplnky mit tam. Z hlavniho adresare
RedHat/RPMS by pak smerovaly do local linky. Pripada mi to prehlednejsi,
clovek hned vidi, co jsme tam pridavali my a co je puvodni.

Dalsi poznamka je k LyXu -- zkousel jsem versi z RedHat Contrib
lyx-1.0.2-1.i386.rpm a chodi s cestinou bez problemu, jen je potreba
upravit konfiguracni soubor ~/.lyx/lyxrc tak, aby obsahoval radek
\screen_font_encoding iso8859-2, jinak spatne zobrazuje fonty v menickach.
Nevim, jestli je nejaky popis v Czech HowTo, pokud ne, melo by se toto
doplnit.

No a nakonec, nemelo by se zapomenout pridat pgp, xpdf s podporou
zaheslovanych PDF a Perl-cstools, vse je mozne vzit ze stareho
RedHatu 5.2-cs.

Mejte se,

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/