RedHat 6.0cs

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Květen 25 13:15:17 CEST 1999

Martin Krajnik wrote:

> Zdravim,
> trochu jsem se podival na to, co chystate v RH6.0cs specialniho.
> Mel bych pripominku: podle oficialnich errat JDK 1.1.7-v1a by mohla
> delat problemy. Pry si mame stahnout JDK 1.1.7-v3 (tu bez vetsich problemu
> pouzivam).

rpm i src.rpm od jdk i jre mam, mohu vystavit, jenom to neni male,
tj. temer 20MB to jdk...i386.rpm. Na RH 6.0 to chodi dobre, byt nepouzivam
(zatim) zadnou grafiku, ale hlavne jdbc.

> Mozna by neskodilo zaradit i JDK 1.2 a nejakou tu dokumentaci k nim.

JDK 1.2 by bylo skvele, ale stale je tam pre release, ke ktere je, zda se,
stale
dosti vyhrad. Release se ocekava "within next couple of weeks", coz je pozde.

Nicmene musim rici, ze v praxi jsou skutecne "prvni dva" prikazy smazani kaffe

a guavac a instalace jdk, protoze kaffe typicky pada a zanechava core.

ip

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz