RH6.1cs-final & ?dm session manazeri

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Listopad 16 16:51:45 CET 1999

	Zdravim,

	hraji si jiz 2. den s instalaci RH6.1cs z final ISO image na
ftp.fi.muni.cz. Muj problem je nasledujici:

spusteni X-su pres startx funguje bez problemu jak pro roota, tak pro
uzivatele. Bohuzel totez nefunguje VUBEC pres xdm, kdm nebo gdm, je
jedno, zda-li v runlevelu 5 nebo spusteneho z konzole...:-(. Ve vsech
pripadech ?dm hlasi chybu autorizace (takove to klasicke, kdyz zadate
spatne heslo).

	Abych predesel uvaham a navrhum ze si mam precist archiv tle konference
a konference linux na linux.cz, podotykam, ze jsem archiv prosel dukladne
na klicova slova jako kdm, xdm ci gdm a ze jsem vyloucil vsechny
dosavadni cesty k reseni, ktere se projevovaly v RH 6.0 a RH6.0cs, kde
byla podobna chyba s fortunes, ale tam slo o exity navic... Zkousel jsem
i zde rpm -e fortunes, bez efektu...:-(

	/etc/X11/xdm/Xsession ma pravo spusteni...
	Zkousel jsem si take hrat s /etc/pam.d/xdm, ale k uspechu to neveslo.

	Kdosi kdysi take radil moc nezasahovat do instalace, mohu ho ujistit,
ze jsem instalaci jiz provadel 4x (se stejnym vysledkem:-(), vzdy sice s
Custom, nicmene pak jsem vybral vse co potrebuju, coz bylo v podstate
vse snad jen bez Emacs, IPX/ Nowell serveru a Dial-up machine (ostatni
radeji odstranuju pozdeji pres rpm -e <balik> (zatim jsem neprovadel)).
3x jsem volil pouze KDE (preferuji), po ctvrte jsem zvolil GNOME i KDE
abych predesel nejakym problemum, ktere byly rovnez nekde napsany,
uspech se presto nedostavil, proto zadam o pomoc...

	Bohuzel ani xdm -debug 9 toho moc krome toho, ze autorization failed,
nerekne, co je jeste zajimavejsi nejsou o techto loginech zaznamy v
/var/log/... - coz si myslim je ponekud podivne.

	Jelikoz provozuju s uspechem nekolik stroju s RH 6.0 orig. s X-sama
pred rnlvl 5, pak bych chybu skutecne nehledal primo u sebe a sve
neschopnosti...

	Za jakekoli podnetne rady predem dekuji, mozna by nestalo od veci
problem hodin nekam na ftp.fi.muni.cz/pub/linux/redhat-cz/ jako
known-bug, ktery se bude resit...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz