Apache a PostgreSQL

Miloslav Strunc strunc na p5.mepnet.cz
Pondělí Říjen 4 08:41:49 CEST 1999

Ahojte,
pres sobotu a nedeli jsem testoval Image RH6.0CZ z 27.9. Instaloval jsem
plnou instalaci na stroj I486DX4/100 s 32MB RAM a nasel jsem dva docela
zasadni problemy:

1) Nefunguje Apache - demon ktery ma zpracovat pozadavek od klienta jej
nezpracuje (spojeni se nepodari) a v error logu se objevi hlaska: Child pid
xxx exit signal segmentation fault (11)
Tato chyba v image z 6.9. urcite nebyla, tam mi to chodilo bez problemu.

2) PostgreSQL demon nelze spustit - skoci bez chybove hlasky s error kodem
0, ale nebezi pri rucnim spusteni primo postgresu hlasi problem s databazi
(nemuze najit soubor pg_class). Osobne si myslim, ze muchybi soubory pro
systemovou databazi, ale treba kecam.
Tahle chyba se v image z 6.9. myslim uz vyskytovala ale nevenoval jsem tomu
pozornost pro jine testy.

Snad tyto popisy chyb jsou dostacujici a napomuzou k jejich odstraneni.

Zdravim.

Miloslav Strunc