Apache a PostgreSQL

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Říjen 4 10:30:21 CEST 1999

Miloslav Strunc wrote:

> Ahojte,
> pres sobotu a nedeli jsem testoval Image RH6.0CZ z 27.9. Instaloval jsem
> plnou instalaci na stroj I486DX4/100 s 32MB RAM a nasel jsem dva docela
> zasadni problemy:
>
> 1) Nefunguje Apache - demon ktery ma zpracovat pozadavek od klienta jej
> nezpracuje (spojeni se nepodari) a v error logu se objevi hlaska: Child pid
> xxx exit signal segmentation fault (11)
> Tato chyba v image z 6.9. urcite nebyla, tam mi to chodilo bez problemu.

To je neprijemne, muzete mi, prosim, poslat vase konf. soubory? Zkusim
se na to podivat, protoze odremovanim mod_czech se ztraci smysl, kvuli
cemu jsem apache(cs) vyrabel. Pripadne i nejakou stranku, kterou to nevrati.
Me totiz prave fresh instalace teto verze Image chodi.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz