Apache-1.3.9-4cs (mod_czech problem)

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Říjen 4 15:41:21 CEST 1999

Za chvili poslu tuto novou verzi. Jsou tam drobne upravy podle
stejnociselne verze z RedHat 6.1.

Problem s mod_czech, tedy situaci, kdy je tento zakomentovan (tedy
NEPOUZIT), jsem rozsahle zkoumal a zkousel odstranit.
Zaver je ten, ze modul naprosto neni na tuhle situaci pripraven:
na mnoha mistech se spoleha na neNULLove pointery, ktere ovsem
nejsou inicializovany, kdyz neni pouzit ... a trivialni patche nepomohou.
Nerad bych to opravoval takhle z rychliku, mohl bych napachat vic skody,
nez uzitku. Pustim se do veci v klidu a detailne, zkusim se spojit s autory.
Zatim, myslim, prilis nevadi, ze mod_czech musi byt pouzit (dle potreby
muze byt vypinan direktivou CzechModule off).
Takze jsem tuto informaci pripsal do description a v defaultnim httpd.conf
modul zapnut je.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz