ANNOUNCE: 6.1cz prerelease (Cartman)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Říjen 5 11:44:58 CEST 1999

On Mon, 4 Oct 1999, Jan Kasprzak wrote:

> 	K NFS se tvarim zdrzenlive. Rozhodne to neocekavejte v brzke dobe,
> pokud vubec. Sam jsem zkousel NFS, a je to podstatne pomalejsi, nez FTP
> nebo i HTTP.

Musim dat Yenyovi zapravdu. Vcera jsem instaloval pres NFS ze Sunsite a
co mi normalne instalace trva 20 minut tak pres NFS to instalovalo bezmala
3 hodiny. Cili 6x dele...

Jinak ta GUI instalace je na prvni pohled celkem prijemna, je to velka
uleva, kdyz si muzete konecne poradne poklikat :))) ale ma to spoustu
much. Nejvice me potesily ikonky u jednotlivych sekci, kde je u sekce
Kernel Developmnet krasna ikonka Alana Coxe, s tema cernyma brylema :)))

Napriklad kdyz jsem zvolil vlastni baliky, tak jsem mel klidne neoznaceny
baliky typu "dev" nebo "basesystem", coz je nemozne potom ten system vubec
provozovat. Pri oznaceni vice baliku nejde na nich provest hromadny vyber
ci zruseni, vzdy se to tyka pouze jenom jednoho.
Jeste jednu velkou neprijemnost, kterou jsem zaregistroval je ta, ze to
nikde nezobrazuje celkovou velikost prave vybranych baliku, takhle se mi
podarilo vybrat asi 550 MB baliku na 500MB disk, coz mi teda naprosto
spravne odmitl nainstalovat :) U textove verze to dela.

Taky mi prijde ten vyber nejaky divny, proc tam porad cpe defaultne
vybrany balik k-pilot, kdyz Palm Pilota bude mit 0,5% lidi.
Jinak to pekne zdetekovalo mys, grafiku, pustilo to X, fakt je to krok
kupredu. Ovsem na terminalu to porad vypisuje vselijake chybove hlasky od
Pythonu, takze vyladit to asi chce.

R.V.