Stav RH 6.X

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Říjen 5 19:15:43 CEST 1999

6.0cz plynule presla do 6.1cz (v podstate rozdil jen nekolika baliky).
6.0cz uz nikdy nebude ve finalnim stavu. V soucasne dobe je na
ftp://ftp.linux.cz tento stav:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/          - zrcadlo od RH
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-cz/ - nase mutace

docasne je tam i puvodni, ale tu asi smazu, protoze uz nemam volne
kapacity na duplikaci oprav jak v 6.1, tak v 6.0.

On Tue, 5 Oct 1999 vodicka na mendelu.cz wrote:

> Vazeni, nechci, aby to vypadalo, ze sem netrpelivy, ale nyni se
> objevuji 2 verze: 6.0 a 6.1.
>
> Otazky jsou nasnade:  - Uz se da rici, ze RH 6.0 je ve stavu hotovo
> Pokud ne, kdy se rekne Hotovo s touto verzi a jde se vysivat na nove
> verzi. Jde mi zj. o ty nestastne X-Win.
>
> Za jak dlouho se predpoklada, bude verze hotova verze 6.1?

Pristi tyden bude prohlasena za final a zrejme se vynori nejaka devel
verze, ktera bude rozumnym zpusobem opravovana. CPress ji vyda do 2-3
tydnu.

> Pokud pominu instalaci bude ve verzi 6.1 neco prevratne noveho?

No, krome graficke instalace je tam par zajimavych veci jako:
  - kompletni rpm databaze
  - autodetekce noveho HW pri startu
  - interaktivni moznost 'krokovani' pri bootu
  - moznost automatickeho hlidani updatu z RH
  - .... dale viz: http://www.redhat.com/