chyba v ceskem RH

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Říjen 6 07:26:06 CEST 1999

Uz jsem to jednou psal, ale zustalo to bez odezvy. Takze znova :

Po nainstalovani marse se mi ho neodarilo korektne rozbehat na siti
s NW 4.11. Konkretne stanicestanice se na mars muze prihlasit, muze
si namapovat svazek, ale pri pokusu cist z nej (napr. dir) to hodi
chybu site a zrusi prislusny map. Uvedena chyba nastava pri kombinaci
balicku :

mars-nwe-0.99pl17-4.i386.rpm
ipxutils-2.2.0.16.a-1.i386.rpm
ncpfs-2.2.0.16.a-1.i386.rpm

Jmenovane balicky z ceske distribuce a urcite by to stalo za
opravu, kdyz uz se ma v nejblizsi dobe finalizovat.

Tato chyba nenastane, pokud se pouziji stejne ipxutils+ncpfs a k tomu
se doinstaluje starsi verze marsu (z anglickeho RH60) :
mars-nwe-0.99pl15-3.i386.rpm

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s