Upgrade na RH6.0cz 1.10.99

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Pondělí Říjen 11 07:55:05 CEST 1999

Zdravim,

dve veci, ktere se nezupgradeovali spravne (nabootoval jsem z CD a pouzil
upgrade, ne rucni rpm -F). Pouvodni system byl RH6.0cz nekdy z
cervna/cervence - jestli je dulezite konkretni datum, muzu ho zjistit.

- pro Javu jsem pouzival tya/jdk (od Ivo Panacka). Po upgradu jsem navic
nasel kaffe a java nechodila. Po odinstalovani kaffe a reinstalaci jdk/tya
je vse OK.

- po spusteni linuxconfu mi zmizelo nastaveni ppp0 pro dial-up. Po znovu
nastaveni (pomoci linuxconfu) nechodilo volani, protoze byl zmenen dialer z
chat-u na wvdial. Protoze mu provider pouziva auto-ppp, nikoli login/passwd,
nastal problem. Napravou je napr. vygenerovani /etc/wvdial.conf, ve kterem
se mu potom navic rekne "dumb mode" - to si nepamatuju presne - viz man
page. To, co povazuju za chybu distribuce je, ze nevygeneruje tento soubor
automaticky (nebo nerekne linuxconfu, aby wvdial nepouzival).

Protoze neznam detaily instalacni procedury RH, tak nevim, zda je mozno
tyhle dve veci resit v ramci distribuce.

Ludek Brukner