Bugreport - ceske menu pri textove instalaci

Milan Kerslager kerslage na spsselib.hiedu.cz
Pátek Říjen 15 00:24:19 CEST 1999

Bohuzel jsem mel dost starosti s nasimi baliky a opravovat Anacondu jsem
opravdu nemel cas (ani neumim Python). Chyba se neprojevuje u sitove
instalace pres NFS. Naopak pocesteni uplne chybi u FTP a HTTP instalace.

Dale nepracuje spravne konfigurace LILO (nepamatuje si to zmeny (alespon v
grafickem rezimu). Pro helpy si to nesaha do adresare cs_CZ, ale do C,
ceske fonty v graficke instalaci jsou v helpu v nadpisech, tucnem pismu a
kurziva, naopak se neinicializuji normalni. Da se pokracovat....
(napriklad se nenastavuje klavesnice a fonty pro konzoli v graficke
instalaci, to resim balikem czech-adaptation, ceska klavesnice
pri instalaci nefunguje, atd......), upgrade nefunguje prakticky vubec
(dosazuje nesmyslne baliky).

... nedelal jsem si nikdy ambice, ze opravim chyby ve vlastni distribuci.
Kdyz jsem se pokusil v 6.0cz takoveto chyby odstranovat updaty, vynorovaly
se dalsi (az nakonec 6.0cz vubec nebyla). Nezbyva, nez pockat na dalsi
release.... (mimochodem - RawHide distribuce byla vcera updatovana vcetne
Anacondy. Co konkretne je opraveno, to bohuzel, zatim nevim).

Pro me byl primarni cil mit pokud mozno v poradku ceske baliky a cestinu
po instalaci. Nebylo to jednoduche a pocet workaroundu, na ktere jsem
musel prijit je dost vysoky :-( Bohuzel - testovaci cas vymezeny pro
prerelease byl nizky (hodne dlouho Anaconda nefungovala vubec) a pak pro
ne stejne bylo dulezitejsi neco jineho, nez nase "nabodenicka'. Svedci o
tom napriklad uplna absence vypisu, co instalator dela (a napriklad i
chybejici rescue disketa - snad mela byt nahrazena nejakou 'driver
diskette', ale tu jsem nenasel :-(((.... [dokumentace instalace neni
jednotna, atd.... - proste - kompletne prepsali Instalator a jak je videt
- neni to sranda vyladit.