Lepsi fix na bug v mars_nwe-buffer.patch

Henryk Paluch paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz
Úterý Říjen 19 19:58:56 CEST 1999

Dobry den!
  Podle changelogu v mars-nwe-0.99pl17-4fix.i386.rpm byla chyba
v patchi opravena jeho odstranenim (zdrojaky jsem jeste nenasel,
takze jsem to nemohl presne zkontrolovat).

 RedHati mi poslali tip na 0.99pl17-5 z rawhide, kde je fix na "overflow
fix" :-) Zda se, ze to skutecne nepada, ale poradne to budu moct otestovat
asi az ve ctvtek (pak poslu odpoved do Bugzilly). Podrobnosti by mely byt
na bugzille, Bug Id: 5582.

S pozdravem
    Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz