Zvuky v KDE

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Říjen 21 09:24:30 CEST 1999

U KDE 1.1.2 jsem narazil na stejný problém, ale podařilo se mi jej odstranit...
Jednalo se o to, že startovací skript KDE pro startování 'kaudioserer'
kontroloval, jestli existuje /etc/sysconfig/soundcard. Při jeho neexistenci byl
kaudioserver spuštěn (předpokládá, že si uživatel mohl zvukovu konfigurovat
ručně). Při jeho existenci dojde k jeho spuštění a následnému testování
proměnné $CARDTYPE. Jenže soubor /etc/sysconfig/soundcard obsahoval (alespoň v
mém případě) na svém začátku několik řádků komentářů v češtině, kvůli kterým
bash nedokázal rozhodnout, čím soubor spustit. Když jsem na začátek souboru
doplnil jeden prázdný komentář, soubor již bylo možno spustit a kaudioserver
byl správně nastartován a zvuky fungovaly.

Slávek.