vyrobou CD to skonci ?

Neděle Září 5 19:17:53 CEST 1999

Dobry. Kdyz nestiham, jeste o tom budu psat na WWW :-)
Vazne - uz na tom temer tyden velmi intenzivne pracuji. Problem je, ze
jak jsem se prokousaval Bugzillou a potrebnymi updaty, tak jsem
zupdatoval temer uplne vsechno :-(

Dalsi spatna zprava je, ze nove jadro 2.2.12, ktere je uz v RPM,
nebootuje na nekterych PC. Takze jsem musel zase downgradovat. Myslim,
ze zitra (pondeli) ozrcadlim svoji praci na ftp.linux.cz. Potreboval
bych, abyste to zase otestovali (hlavne veci, ktere sami pouzivate).

Prokousal jsem se uz skoro na konec sveho TODO listu. Posledni, co
zbyva, je odstranit /etc/skel veci a udelat je globalnimi. Sam se na to
necitim, protoze nejsem autorem, mozna to i necham byt. Nelibi se mi to
proto, ze po upgrade systemu je nemozne zasahovat do domacich adresaru
uzivatelu a menit jim ~/.joerc & spol.

Jo, potreboval bych RPM s pexesem od p. Olsaka a takovy ten prepinac
klavesnice taky do RPM. Pomuze nekdo? Hotove RPM + SRC mi mozno zaslat i
pres www.uschovna.cz.