Proc stale neni oficialni RH6.0cz

Středa Září 15 12:36:11 CEST 1999

Dobry den,

nektere veci se podarilo vyresit az ke konci prazdnin, jenze to uz byla
6.0 distribuce stara. Pokusil jsem se o upgrade, ale diky zmenam v
nekterych komponentech systemu neni distribuce bez much, ktere jsou
neprijemne (napr. zatim nestartuje automaticky graficke rozhrani)
[upgrady zapracovavam samozrejme plynule tak, jak je zverejnuje RedHat).
Resenim tohoto stavu je bud vydat originalni distribuci (z jara
letosniho roku), coz neni dobry napad nebo se dokodrcat k nejakemu
lepsimu stavu. Ac sam delam co mohu, neni to stale ve stavu, ktery bych
byl ochoten prohlasit za vicemene schopny prodeje. Chapu, ze to je
hlavne pro Vas neprijemne.

V soucasne dobe paralelne s dotahovanim distribuce 6.0 provadim updaty z
pripravovane distribuce 6.1. Podle vseho by mela vyjit velmi brzy. Pred
tydnem byla zahajena internacionalizace doprovodnych textu (inastalace,
popisy baliku). Je potreba do pristiho tydne prelozit asi 300-600kB
anglickeho textu. Pracujeme na tom s p. Kolarem a myslim, ze to stihneme
(tedy alespon jednu polovinu). Vysledkem bude, ze ziskame distribuci
6.1, ktera diky soucasnemu stavu moji 6.0 bude schopna "pocesteni"
pouhym prenosem zhruba 20 jiz hotovych baliku do americke distribuce +
nahrada tetexu cstexem. To vsechno je mozno udelat do jednoho tydne i s
vyzkousenim, protoze se zatim dokazu drzet jejich tempa alespon co se
tyka nasich lokalizacnich vymozenosti a sledovat zmeny, ktere
zapracovavam do lokalizacnich baliku.

Nepodarilo se mi zatim ziskat oficialni datum release 6.1, protoze sami
RedHati ho nerikaji. Pokud se spolehnu na dobu, kterou davaji
lokalizacnim tymum na preklad, pak muze byt nova RH6.1 behem 1-3 tydnu.

Koukal jsem, ze jste vydali distribuci Debianu na vice CD. Soucasny RH
ma zhruba 3 casti: samotna distribuce, Powertools a zdrojove kody. Prvni
dve se vejdou kazda na jedno CD (alespon zatim). Asi by nebylo od cesty
ty PowerToolsy pak vydat take (zvlast?)

--
                        Milan Kerslager