RedHat 6.1

Čtvrtek Září 16 13:49:07 CEST 1999

Zkousel jsem to. Nerekli mi nic. Psal jsem dvema ruznym osobam s
konkretnimi prosbami. V reply byla komentovana jen prakticka cast a 6.1
bez kometare. Pokud by vsechno bylo jako na jare pri 6.0, pak by 6.1
mela byt do 1-3 tydnu. Relk bych, ze sami nevedi. Pracuji s Loraxem a
vim, ze problemu je hodne. Napriklad stale nechodi instalace prepsana do
Pythonu a navic stale neni graficka (i kdyz jsou tam pripravene Xy). Ted
napriklad nekdo pokonil initscripts, tak nevim... :-) [gdm nechodi uz 14
dni...]

Co se tyka stavu 6.0cz, snazim se komentare uvadet v:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/Changelog.i386-cs

vic informaci neni a nebude. Jednak na to neni cas a jednak Vam chyby
dopredu neprozradim, abyste vedeli! :-#