Problem s GDM vyresen

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Září 27 16:16:50 CEST 1999

No jo, jenze:
  - mohu ohlasit chybu a v pripade ze poslu patch, tak to bude opraveno
    ihned
  - gdm je kompletne prepsan a autor zatim reagoval velmi svizne, i kdyz
    odstranoval chybky, ktere mi nepomohly... :-(
  - je to oznacene jako beta :-)
  - uprava skriptu fortunes je nejrychlejsi oprava :-*