Aktuální stav RH6.0cz

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Září 30 09:41:47 CEST 1999

Mám pár dotazů či připomínek.

Včera (29. 9. 1999) jsem dotáhl mirrorovacím SW obsah adresáře:
ftp://ftp.muni.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs

z toho si vypálil CD.

Dotazy
1. Je to to nejaktuálnější (stejné, co je v hotovém .img)?

2. Instaloval jsem 3. možnost: vlastní výběr, ve kterém jsem instaloval české balíčky a
věci potřebné pro sebe (ale ne volbu všechno)

Připomínky
Narazil jsem na pár chybek, některé jsou kosmetické, některé poměrně závažné.
1. Po výběru graf. karty a otestování se dialogové okénko česky ptá, jestli chci
   defaultně spouštět xdm, ale v dialogu není český font (je to drobnost, ale nováčkům
   to jistě připomene počeštěné MS produkty)
2. Gdm mě nenechá přihlásit. (měl jsem dojem, že už je to opraveno?)
3. Po změně initdefault a spuštění X, jsem zjistil, že fonty nejsou česky. Problémem
je, že xfs má nadefinovány pouze 100dpi české fonty, ale ty jediné se při výše
zmíněné instalaci nenainstalovaly (75dpi, type1 i misc ANO) - toto mi připadá hodně
vážné, málo který začátečník by byl schopen takovýto problém lokalizovat.
4. Dále mají ikony od gmc nějaký rozbitý font (při zběžném hledání jsem nenašel
možnost, jak to opravit) - opět něco, co může nováčky otrávit.

Další postřehy mohou následovat, vše závisí na tom, jak bude zodpovězena otázka č. 1

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe