apache-1.3.12-2cs.i386.rpm

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Duben 3 21:34:47 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000, Milan Kerslager wrote:

> [...]
>
> Myslim, ze tohle se tady uz probiralo a ze nejme hluchy (slepy). Jenze vec
> se ma tak, ze mod_czech je rozsirenejsi a existuje spousta lidi, kteri jej
> radi pouzivaji. Take je pak jednodussi upgrade. Vysvetlovat 100+ BFU (ale
> take treba 1000+), ze je najdenou vsechno jinak a ze si maji zmenit svoje
> stranky. Mozna nekdo namitne, ze to je blbost, ze je to v csacek stejne,
> ale ja jako normalni admin nestojim ani o minimalni riziko, ze bude nejaky

No sorry Milane, ale s takovou politikou by jsme jeste dnes pouzivali
libc5. Ty jsi vsem uzivatelum vysvetloval, proc nemaji libc5 a maji glibc?
Vetsina uzivatelu proste presla na novou verzi, protoze obcas je nutny
ZASADNI zasah, aby se vyvoj pohnul kupredu.

A nekde u vas v okoli Apache instaluji a cestinu v nem konfiguruji BFU?

Ja zase jako admin nestojim o zadne cekani na novou release mod_czechu,
ktera bude nebo taky vubec ne.
Ja proste chci vzit Apache, vrazit do nej DSO modul mod_csacek, nastavit
konfigurak a JIT OD TOHO!

Jedinou namahu, co jsem musel jako admin, a jedine riziko pri prechodu na
mod_csacek bylo v tom, ze jsem musel rucne zmenit odkaz na stranku s
vyberem kodovani. Ale verim, ze kdyz na to prijde, jde to zaridit naprosto
transparetne, tak ze to uzivatel Webu ani nepozna.

Navic mam mod_csacek primarne nainstalovany protoze provadi TRANSPARENTNI
prekodovani, kde neni nutne vetsinou NIKDE nic nastavovat.

Shodneme se asi na tom, ze rozjeti cestiny v cistem Apache serveru je s
mod_csackem nepomerne inteligentnejsi, nez patchovani a kompilovani.

Porad se ptam? Proc je nutne patchovat a znova kompilovat, kdyz muzu uz k
jednou zkompilovane verzi pouze PRIDAT korektne modul.

Aby to nebylo pouze tlachani, tak je mozne vzit jak mod_csacek tak
udf_charsets RPM baliky a zaradit je na CD. Jsou otestovane a funkcni.

http://darksys.vsb.cz/ftp/pub/linux/udf_charsets/

R.V.