Apache - přístupová práva

Oto 'tapik' Buchta oto.buchta na inet.cz
Úterý Duben 4 09:58:54 CEST 2000

Radek Naumec wrote:

> Chtěl bych se zeptat, jak fungují přístupová práva v Apache.
> Jde mi o t, že by jsem chtěl, aby na některé stránky mohli jen někteří
> uživatelé. Dočetl jsem se o souboru .htaccess, pomocí kterého dokážu
> zamezit nebo povoli přístup všem. Jak jde udělat seznam lidí, kteří
> na danou stránku resp. do daného adresáře mohou?
Presne k tomu  .htaccess slouzi.
Existuji dva mozne pristupy:
1)Nadefinuhete jedno jmeno a heslo a to pak rozdate pouze tem lidem,
kterym ho dat
chcete.
2)Kazdemu pridelite jeho vlastni jmeno a heslo
(nebo jej nechate autorizovat proti /etc/passwd)

Ale s dotazy jak a co udelat, co neni primo spjato s ceskou distribuci
RedHatu,
se obracejte na linux na linux.cz nebo cz.comp.linux

--
Oto 'tapik' Buchta
http://www.miminka.cz http://www.buchtovi.cz