Problem s se sifrovanim

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Duben 10 13:23:33 CEST 2000

Milan Kerslager wrote:

> Mam otazku do plena:
>
> Myslite, ze je korektni dat na CD s RH 6.2 CZ balicek gnupg-modules, ktery
> obsahuje sifrovaci algoritmy Skipjack (novy algoritmus), RSA (patent v USA
> do 20. zari 2000) a IDEA (celosvetovy patent)?

No, nevim. Skipjack ale bude bez patentu, ne? Ja bych to tam
celkem zaradil, jinak to nebude kompatidebilni...

> Tyto moduly umoznuji kompatibilitu s PGP verze 2, takze vlastne neni
> rozdil mezi tim, kdyz na CD je (uz na 6.1 CZ byl) balicek PGP v2, ne?
>
> Dale bych se chtel zeptat, v jak moc pouzitelnem stavu je open-ssh (resp.
> existuje vubec nejaky problem?).

Pouzivam OpenSSH a nesetkal jsem se s problemem. Jedina vec,
ktera je "zvlastni": kdyz ho pouziju proti ssh-1.x.x, tak mi
hlasi: Protejsi server sice anoncuje 1024 bit. klic, ale ve
skutecnosti ma pouze 1023 bit. klic. Presto to ale funguje OK...
:-)

> --
>                         Milan Kerslager

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72