poradte s php-imap

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Duben 10 15:16:07 CEST 2000

Ahoj,

uz mam prakticky hotov balik php 3.0.16 pro RH 6.2 cz,
vcetne prislusnych modulu (mysql, interbase, ...).

Zasekl jsem se ale na php-imap:
- originalni src.rpm (apache a php, jeste 3.0.15) se prelozi
  a i386.rpm se vyrobi bez potizi
- delam to na masine s cerstve nainstalovanym RedHat 6.2
- nahodim-li apache a necham si zobrazit phpinfo(),
  tak tam ten IMAP neni !!!!
- tim padem ani v jiz upravene verzi

Ruzne jsem experimentoval a zda se, ze staci nahradit soubor
/usr/lib/apache/imap.so tim, ktery je uvnitr originalniho php-imap,
a vse jede. A to i kdyz nainstaluji noveho apache (mimochodem,
je k dispozici a k testovani pod
http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/redhat-6.2-cz/apache/)
a novy php se vsemi moduly nebo i jen s imap. Proste zamenou
za starsi imap.so se to rozjede.
Mam podezreni, ze redhati mejkovali (makovali zni blbe :) binarni
distribuci na masine, kde byla starsi verze imap-devel a ten php modul
si verzi nejak testuje a s novejsi se nechce kamaradit.
V dobe minule distribuce (6.1cz) byly zdrojaky imap (4.5)
jeste soucasti php-..src.rpm, psali ze jen do te doby, nez
imap-devel bude samostatny balik. To uz je.

Muzete mi, prosim, nekdo poradit, kde hledat stopu ?
Ve zdrojacich jsou ruzne #ifdef a IMAPVER a IMAP4 / IMAP41,
zda se, ze si to opravdu nemusi chtit povidat s prilis novou
verzi.

Ja sam php-imap zatim nepouzivam, takze ani nemohu
dobre otestovat, jestli by pouziti redhatiho php-imap
a noveho php-3.0.16-Xcs (nejhorsi varianta) fungovalo.
Druha mozna varianta by byla couvnout pri staveni binarni
distribuce s verzi imap. Do toho se pustim ted ...

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz