RH 6.2 CZ release candidate 2

Úterý Duben 11 18:06:40 CEST 2000

On Tue, 11 Apr 2000, Pavel Lisy wrote:

> [...]
[...]
> Bude vytvoren nejaky image? Nejsem na tak rychle lince, abych to stahl, nez se
> neco zmeni.

Ne, prave proto image neni. Od candidate 1 jsem prestal delat upravy,
kvuli kterym se muselo stahovat vse znova. Takze staci bud vzit program
mirror, nebo podle datumu posledni zmeny stahovat soubory z adresare
RedHat/RPMS a k tomu RedHat/base/hdlist.

> Druhy dotaz: je to staveno na 640MB nebo 700MB CD?

Kvuli zvyseni kompatibility klasicke 650MB. Prvni CD jsem uz upekl a
dostal ho P. Satrapa & spol. No, nasli nejake chyby, takze poctive
opravuji (dik J. Steinerovi - viz. http://www.root.cz & oko & Gnome).

Vitam jakekoliv pripominky. Vcetne tech o SSL, ktere se prave snazim drze
prehodit na Ivo Panacka (aby rekl, co je potreba a s cim to bude chodit).

Ja se ted jdu venovat instalacni prirucce a korekturam on-line napovedy
instalatoru (Anacondy).

BTW: na CD (resp. pri instalaci) je skryto jedno hezke 'prekvapeni' nebo
spis takova 'blbinka' (uz od RH, ja jsem jen na nej prisel a zminil se o
nem na jednom miste). Kdo bude prvni, kdo na nej prijde? ;-)