RH 6.2 CZ release candidate 2

Úterý Duben 11 20:38:09 CEST 2000

On Tue, 11 Apr 2000, Petr Soucek wrote:

> No a prave to me dost mrzelo, ze vsechny nezmenene soubory dostaly
> 9.4. ve 2:40 nove datum a program mirror nam na dva dny ucpal pevnou
> linku :-(

Jo, kdyby byla prace s prekladama a jejich injektazi jednoducha, nemuselo
by se to takhle delat. Jenze navic v tom programu byla chyba (2), takze
misto prebirani jsem nainjektoval nove hlavicky a pak se musi znovu delat
digitalni podpis, protoze obsah souboru se zmeni. Navenek muze ale dokonce
zustat i stejna delka.......

Mozna by pomohl inteligentnejsi zpusob synchronizace, nez mirror, ale o
tom Yenya nechce ani slyset (ja se mu nedivim).

Nutim (posilam jim patche) ted vsechny prispevatele, aby davali ceske
preklady primo do SPEC souboru, aby se to nemuselo slozite predelavat.
Taky me nebavilo cekat, az to dotece do Brna.......

Delam co muzu :-( ..... no, mozna nam to obcas i jde, ne? :-)