2 postrehy

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Duben 28 15:36:20 CEST 2000

> /INFO
>  CONTENTS.cpio
>  HEADER
> *UPGRADE

	'-) - take mne to poprve vydesilo, zkus kliknout na CONTENTS.cpio - mne
to pripada tak, ze se z RPM vyextrahuji nejprve vsechny informace okolo
a teprve az by bylo pripadne potreba jit skutecne do vsech souboru se
'rozbali' zbytek... vzhledem k tomu, ze kopirovani pres cpio je pomerne
pomale mi to prijde jako rozumne a nevadi mi to...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz