Error documment read ....:o(

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Srpen 17 14:04:15 CEST 2000

Presne stejny problem jsem resil pred par tydny....
Chybu jsem take hledal v mod_dir & etc.
Reseni problemu je vsak zcela absurdni.... Nastavte spravne polozku
ServerName a vse slape oukej...

email: xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz  (linux)
       tomas.valousek na spsselib.hiedu.cz (novell)
www: http://www.spsselib.hiedu.cz/~xvalous
     http://www.spsselib.hiedu.cz/ski-liberec
     http://www.ishopy.cz