7.0CZ

Pondělí Prosinec 18 02:50:18 CET 2000

On Sun, 17 Dec 2000, Tomas Vasek wrote:

> v zadnem pripade se nechci zastavat puvodniho autora, ale ja mel asi
> stejny problem jako on. V pondeli mrknu na ftp a tam nic, rikal sem si
> ze se to asi malinko spozdilo, tak vecer jeste jednou a druhy den zase.
[...]

Mel jsem dost zasadni problemy. Nefungoval Xconfigurator (ani ten v
Anaconde). Problem byl vyresen (blbe napsany program, ktery s novymi Glibc
prestal fungovat). Dal se cekalo na povoleni k redistribuci StarOffice od
firmy Sun, protoze jsem se v puvodni licenci docetl, ze redistribuce je
zakazana. No a posledni problem byl prozaicky - nemohl jsem vypalit CD,
abych ho vyzkousel, protoze nase vypalovacka jaksi dovypalovala. Staci uz
jen doplnit, ze po mesici, kdy jsem prakticky nespal jsem se ve stredu
(kdy bylo vse jiz hotove) normalne sesypal a prospal jsem dva dny temer v
kuse...

...timto se vsem postizenym omlouvam. Alespon je videt, proc materska
firma teto distribuce proste jednoduse zadne terminy nevyhlasuje. Ono se
totiz vzdycky najde nejaky problem, ktery dokaze pocuchat nervy i terminy.
Nejsem take bohuzel profesional a musim stihat i normalni zamestnani (a
skolu k tomu).

Ciste teoreticky - v souvislosti s prechodem o jedno major cislo vyse se
vyrojilo tolik problemu, ze se to proste driv nestihlo. Jarni vydani 7.1
by melo v tomto ohledu probehnout lepe (uz se na tom zase pracuje),
protoze pujde jen o dilci vylepsovani soucaneho stavu originalni i nasi
distribuce.

Pokusim se tento tyden dostat slibu a na http://www.root.cz by se mel
objevit clanek, kde se pokusim o podrobnejsi pohled na toto dilo.

Jinak - vitam pomocniky, kteri jsou ochotni utratit svuj volny cas at uz
primo pro distribuci nebo pro jakykoliv jiny program (produkt ci manual),
ktery pouzivame (nebo treba budeme radi pouzivat). Moznosti vypomoci
spolecnemu dilu je nepreberne mnozstvi.

Timto dekuji vsem, kteri mi pomohli a/nebo prispeli svym dilem ke zdarnemu
zavrseni dalsi casti tohoto projektu.