7.0CZ

Ales.Pavel na worldonline.cz Ales.Pavel na worldonline.cz
Pondělí Prosinec 18 11:07:04 CET 2000

----- Original Message -----
From: Petr Šobáň <soban na centrum.cz>
To: <redhat-cz na linux.cz>
Sent: Sunday, December 17, 2000 5:58 PM
Subject: Re: 7.0CZ

> Plně s vámi souhlasím, vůbec nepřispěl k tomu a ještě bude kritizovat toho
> co to dělá že se fláká.
> Kdo vám brání stáhnout si to a počeštit si to sám na co čekáte.
> Na počítač si to už nainstalujete sám?
> Já sám jsem jednou počešťoval jednu hru a měl jsem toho plné zuby.
>
> Souhlasím.... taky jsem sem tam někdy něco počešťoval, člověk se nestačí
divit, kde všude by se měl nacházet český text...... je to hrozná piplavá
práce plná překvapení. Nevím jak je to v počešťování linuxu, ale měl jsem
například problém dodržet počet znaků a přitom zachovat i smysl vět. Není to
taková sprominutím PRDEL jak se zdá.... Ať si to kolega zkusí... alespoň se
pobavíme...

Aldik