Novy Red Hat

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Únor 4 10:34:30 CET 2000

"Oto 'tapik' Buchta" <Oto.Buchta na inet.cz> wrote:
> Pokud to ale bude nekdo chtit pridat, melo by to odpovidat zvyklostem RH,
> takze
> bud veskera kde instalace do /opt/kde nebo /usr. Ale ne pul tam a pul tam.
> Tato vec mi posledni dobou dela takove problemy, ze silne uvazuju o Debianu,
> nebot tam kazdy balik .deb MUSI splnovat jiste pozadavky
> (na adresarovou strukturu, konfiguraci atd...)

   No, kdyz jsem tak nekde sledoval nejakou diskuzi, jak nekdo vyrabi
binarni *.deb baliky, tak mi to pripadalo jako mnohem vetsi anarchie nez
v RH. Ale musim priznat, ze poradne nevim, o cem pisu...

   Nejde to udelat jako relokabilni balik?

                                                           S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229