Pridavek k Powertools - nabidka

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pondělí Únor 7 13:55:04 CET 2000

	Zdravim,

	existuje velmi obstojny program WebDownloader ruske provenience i s
ceskym prekladem. Soucasnou verzi 1.11 jsem jeste netestoval, pouzivam
starsi verzi, kterou jsem plne pocestil a pridal nejake features... Hned
jak budu mit chvili casu, doplnim pocesteni i pro nove stringy. Cestina
i upravy jsou soucasni std. distribuce, jakekoli konstruktivni
pripominky k ceske verzi uvitam...

	Program je mozno pridat napr. na druhe CD, co vy na to?

Podrobnosti lze nalezt na :

http://www.krasu.ru/soft/chuchelo/

nebo nekde na freshmeatu...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz