3c509

Vaclav Stengl stengl na uachauto.iic.cas.cz
Úterý Únor 8 20:39:53 CET 2000

Odpověď kam:    	redhat-cz na linux.cz
Od:             	"Vaclav Stengl" <stengl na uachauto.iic.cas.cz>
Organizace:     	Inst Inorg Chem AS CR Rez u Prahy
Komu:           	redhat-cz na linux.cz
Datum odeslání: 	Sat, 20 Jan 2000 10:14:34 GMT+01:00
Věc:            	3c509
Priorita:       	normal
Poštovní prog.: 	Pegasus Mail for Win32 (v3.01d)

> Dobry den
>
> muze mi prosim nekdo poradit jak vnutit Rad Hatu 6.1 3com 3C509 s
> BNC.
> Zkusil jsem apend v lilo.conf, putoval jsem s kartou po vsech
> slotech,prekompilova jsem jadro s volbou 3c509 ne jako modul.
> konfikuracni 3C5x9 pro Linux tvrdi, ze tam zadna sitova karta neni.
> Karta je v poradku, jinde bezi.
>
> Dekuji  Vaclav Stengl

Dekuji za rady castecne mi pomohly. Nainstaloval jsem Red Hat 5.1.
ktery  ktery se pta na instalaci lan nebo dialup. v menu jsem vybral
3c509 a vse bzlo ok. pak jsem znova nainstaloval verzi 6.1(ne
upgradoval) a dopsal do conf.modules alias eth0 3c509. Asi se nkde
neco prostuchlo a karta bezi.

Zdravi V.Stengl
UACH AV CR
steng na iic.cas.cz