jak na gpg a rpm

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Únor 18 13:00:09 CET 2000

Pavel Lisy <pali na tmapy.cz> wrote:
> Potreboval bych poradit, jak podepsat pomoci gpg nova
> RPMka pro RH 6.2cz a v linux.cz mi nikdo neodpovedel.
>
> Nastíním svůj postup:
> ---------------
>
> vytvořil jsem klíč pomocí
> gpg --gen-key
> a ponechal v podstatě defaultní volby
>
> vytvořil jsem /root/.rpmrc s následujícím obsahem:
> %_signature: gpg
> %_gpg_name: "Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>"
> %_gpgbin: /usr/bin/gpg
> %_gpgbin: /root/.gnupg

Misto prvniho %_gpgbin musi byt %_gpg_path, ve druhem asi ma byt podtrzitko
pred bin. Nevim, jestli tam smi byt ty dvojtecky. Take nevim, jestli mate
svuj klic v adresari uzivatele root... Ja jsem ted zkousel pouzit soubor

%_signature gpg
%_gpg_path /home/kolar/.gnupg
%_gpg_name Petr Kolar <Petr.Kolar na vslib.cz>
%_gpg_bin /usr/bin/gpg

rpm -ba --sign se mne zeptalo na pass phrase a vyvorene baliky davaji

% rpm --checksig groff-czech-0.01-2.src.rpm
groff-czech-0.01-2.src.rpm: md5 gpg OK

Ale dvojkolejnost PGP - GPG se mi vubec nelibi. Zatim nejsem presvedcen o
tom, ze bych si mel udelat GPG klic.

                                                   S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229