Instalace LINUX na stavajici NTFS WNT

=?us-ascii?Q?=22Roman_Buk=E1=E8ek=22?= bukacek na schkocr.cz
Neděle Únor 20 15:55:29 CET 2000

Hezky den,

nevim kam se mam obratit a proto zkousim tuto adresu. V LINUX jsem uplny zacatecnik. Zabyvam se ekologickymi analyzami v GIS a DPZ a prakticke realizace vyslednych projektu v terenu. K tomu uzivame pomerne narocny a drahy SW s vysokymi naroky na HW pocitace. Zakoupili jsme software na ortorektifikaci snimku, ktery beha pod WNT, UNIX nebo LINUX. Protoze WNT jsou neprilis stabilni a ortorektifikace je pomerne hodne mravenci prace, radi bychom zkusili instalovat tento SW pod LINUX. Dostal jsem CD s LINUX RedHat 6.1 CZ a ten bycvh chtel nainstalovat. Nevim vsak zda by slo nasledujici (pro nas nejvyhodnejsi) reseni:
Stroj kam chci instalovat Linux je 2xPII/450Mhz s HDD 9GB SCSI a druhym HDD IDE 4.3GB, Grafika Matrox Mill.
1. Disk je rozdelen na dve logicke jednotky C:;D:, druhy disk je E:
Na tomto stroji jsou v soucasne dobe instalovana WNT4.0CZ,sp5 a vsechny disky jsou formatovany NTFS.
Muj dotaz smeruje k tomu, zda je mozne Linux instalovat na takto nakonfigurovany stroj beze ztraty instalace WNT a pokud ano, jak?

Diky za odpovedi
S uctou
Roman Bukacek
bukacek na schkocr.cz