custom instalace

Pátek Únor 25 07:27:53 CET 2000

Nevim, cim to je, ale pri nektere kombinaci HW to proste blbne. Ja jsem
to zrovna predevcirem vyresil tak, ze jsem vyndal disk ze zlobiveho
Compaqu s integrovanym radicem, prendal do obycejneho PC a nejakym AHA
radicem a instalace probehla v poradku. Neni mi jasne, jak to, ze po
vraceni HD (samozrejme jsem musel zmenit initrd pomoci mkinitrd) to
chodi a pritom instalace pada, ale bohuzel je to tak :-(