Mozilla v Red Hat 6.2

Oto 'tapik' Buchta tapik na inet.cz
Pátek Únor 25 10:17:19 CET 2000

Miroslav Jezbera wrote:

> Pokud bude na dvou CD, mohla by tam byt Mozilla.

Jezisikriste, nee!!!!!

Nerikam, ze se mozna z mozilly stane poradny prohlizec,
ale kazdopadne bych alpha verzi cehokoli nestrkal na CD,
ktera budou pristupna obycejnym lidem. Pak budete tezko
vysvetlovat neco o stabilite, kdyz mozila dokaze spadnout
i na tak nenarocnych strankach, jako jsou www.buchtovi.cz .
Az bude v alespon M17, pak ano. Ale zatim je to jenom pouhy
bastl a je mi lito, ze to vzali prave z teto strany. Krome
vsech nevyhod netscapu to ma i par "malickosti" navic.
Nelze ji ani korektne nakonfigurovat.
Hovorim samozrejme o poslednim Milestone, nemam cas ani naladu
testovat kazdy den nove rebuildy.

Na druhou stranu bych tam (cti CD) radsi videl par skutecne
dobrych temat pro Gnome, Enlightment a KDE. Navic KDE theme-selector
je vyzaduje ve formatu tar.gz, takze je to idealni zpusob
na zaplneni volneho mista na druhem CD.

Kdyz uzivatelsky pritulny, tak i s tematy.

--
Oto 'tapik' Buchta
Zbývá 91405 s ... echo $((2*2*2*3*3*3*5*5*5*13*2711 - `date +%s`))