český teTeX v 6.1cz

Petr Savicky savicky na cs.cas.cz
Neděle Únor 27 10:51:58 CET 2000

Zdravím!

Díval jsem se do Czech-HOWTO na èe¹tinu v TeXu. Nena¹el jsem
tam informace specifické pro instalaci TeXu, která je
na CD RedHat 6.1cz. Mù¾ete poradit nìjaký www-odkaz?

Jde mi napø. o volbu fontù: zda CSTUG nebo Babel.
Co je lep¹í, kdy¾ mám 6.1cz?

Je¹tì bych se chtìl zeptat, èím to mù¾e být, ¾e mi nefungují
soubory .Xclients pøi startu XWindows a .login pøi pøihlá¹ení.
(V jiném RedHatu 6.1 a ve SlackWare .login pou¾ívám).
Mù¾e to být neúplnou instalací?

Zprovoznìní èe¹tiny probìhlo v klidu, za co¾ velký dík.
Není mi ale jasné, k èemu je echo -e \033 nebo tak nìjak.
V popisu jsem to vidìl, nepou¾il a v¹e funguje.

Pøedem díky za odpovìï
  Petr Savický