Jak zahrnout různé hotové balíčky

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 28 14:43:08 CET 2000

On 28/02/2000, Pavel Lisy wrote:

> Ještě drobnost. Zkoušel jsem nejnovější kreslítko Dia-0.82, které je
> již schopné vyprodukovat český výstup, ale ještě má problémy se
> vstupem mrtvých kláves. Nejste někdo schopen lokalizovat problém a
> opravit to? Pokud by to třeba šlo podobě jako ve vim, jenom nastavit
> správné parametry překladu, nebo někam dopsat jeden řádek o nastavení
> locales. Já tohle bohužel nezvládnu, ale hodně by se to hodilo.

Patch existuje, autorem je Jirka Novak. V podstate nedela zadne
zvrhlosti, nejdulezitejsi je volani gtk_setlocale(). Bohuzel ho ted
nikde nemuzu najit. Pokud by ho nikdo nemel, myslim, ze by se mi ho asi
povedlo vytvorit.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi