upgrade na 6.1

Mirek Kokrda numira na atlas.cz
Úterý Únor 29 12:59:29 CET 2000

> To by mela byt adresa routeru ve vasi siti, (propojovaci pocitac,
> ktery umoznuje pristup i do jinych siti nez 192.222.222.0). Neodpustim
> si poznamku: Pak ze nenainstaluje Linux kazdy. Opet je potreba spustit
> /etc/rc.d/init.d/network restart
Jsme v samostatné síti, bez jakéhokoliv propojení kamkoliv jinam.
Samozřejmě mimo dialupu, ale to je mimo mísu...
> V souboru /etc/resolv.conf musite mit radek
> nameserver 123.45.67.89
Ten samozřejmě mám, s IP téhle stanice.
Pochopte DNS server, tedy named, běžel a má běžet na téhle stanici.
> - misto 123.45.67.89 tam samozrejme bude IP adresa nejakeho DNS
> serveru. Muze tam byt tech radku i vice. Pokud DNS server neni v siti
> 192.222.222.0, musite mit zadanou spravnou GATEWAY, jinak jeho sluzeb
> nebude moci pouzivat.
Jak jsem uvedl, jde o síť samu pro sebe. Používáme adresy v
rozsahu 192.222.222.1-255 a neexistuje, žádné propojení s
internetem.....
 Ve staré instalaci RH5.0 Sara jsem spustil DNS bez problémů.
 Nastavil jsem resolv.conf, named.ca, named.local, zónový soubor
pro svou doménu a reversní soubor a vše jelo.
 Teď dělám to samé a nefunguje to. Jsem blbec, že jsem slepě
věřil, že při takovém minimu služeb jako je SMB a DNS projde
upgrade bez problémů, ale to je jiná kapitola....

Kokrda Miroslav
Zkusit věci sám za sebe, je jediná svoboda, kterou máš.
ISO-8859-2               http://mujweb.cz/sport/hoatlas
Při odpovídání odmažte vše nepodstatné, tedy skoro vše....