Jak zahrnout různé hotové balíčky

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Únor 29 15:23:29 CET 2000

> Teď jsem zrovna viděl na gnome-news, že byla uvolněna verze 0.84.
Prave jsem to otestoval, znaky psané s mrtvou klavesou nejdou zadavat. Mohl
byste to nekdo opravit (rovnou v 0.84) a poslat mi patch, rpm bych vyrobil. Pak
by stalo zato poslat patch i autorovi, ale na to je moje znalost anglictiny dost
chatrna. Chtelo by to stihnout do vydani pocesteneho RH.

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 29-Feb-2000
Time: 15:19:45