barvy ve vim

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Leden 13 18:13:14 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Petr Savicky wrote:

> Zdravim!
>
> Mam Red Hat 6.1 Cz z Computerpressu.
>
> Kdyz nastartuji vi pri nastaveni "syntax on" ve vimrc,
> pak se na obrazovku zobrazuji escape sekvence v textove
> forme. Text je navic barevny, ale nevim, zda spravne.
> Kdyz dam "syntax off", tak se problem projevuje pouze
> na neobsazenych radcich (myslim ty ~ na konci textu).
> Tam se zobrazuje ^[39m~ misto samotne ~.
>
> Podle www.linux.cz/redhat-cz "Problemy s ViM" jsem hledal
> binarku /usr/bin/vi, ale nenasel.
> Startuje se binarka /bin/vi a hlasi se jako
>          VIM - Vi IMproved    version 5.5

Je tam napsano co delat, kdyz ta binarka /usr/bin/vi existuje, ale kdyz
neexistuje, o tam informace neni.

Resenim je nainstalovat balik vim-enhanced a odinstalovat balik
vim-minimal.

Prosim Milana, nebo nekoho, kdo ma tuto stranku pod palcem o pridani teto
kratke poznamky.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |