Problem asi neni v gcc

Petr Savicky savicky na cs.cas.cz
Pondělí Leden 17 15:37:58 CET 2000

Zdravim!

Problem z meho minuleho dopisu bude asi jinde nez
jen v gcc. Prikladam presny zaznam posloupnosti
prikazu (nezmenil jsem ani znak), ktery doklada, ze
se binarka meho programu (a.out) zmeni prikazem cp.

Overoval jsem to i jinymi zpusoby. To, co posilam, je jen
nejstrucnejsi zaznam, ze ktereho je chyba videt.

[petr na local petr]$ ls *.out
a.out
[petr na local petr]$ cp a.out b.out
[petr na local petr]$ diff a.out b.out
Binary files a.out and b.out differ

V prikazu diff na binarni soubory problem neni.
Kdyz kopiruji jine binarni soubory, tak se
porovnaji bez problemu.

Navic, programy a.out a b.out davaji
po spusteni jine vysledky.

Pro uplnou jistotu
jsem oba uuencodoval a lisi se i pri textovem
porovnani (obsahy, nejen hlavicka).

Soubory se lisi jen na nekolika mistech,
coz muze byt vysvetleni pro rozdily ve vystupu.

Kdybych to nevidel na vlastni oci, asi bych
tomu neuveril.

Muzete neco poradit?

Predem diky za kazdou radu
  Petr Savicky