3c509

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 20 13:52:58 CET 2000

> Zruste ji PNP, nastavte ji realne io a irq, medium, modem a fullduplex
> zruste - melo byt o pomoct
>
> Dekuji za radu, ale toto jsem uz zkousel jako jednu z prvnich veci.
V.stengl
>              Jaroslav Lukesh, K-net

Tak to bych videl na to, ze ma nekde jinde svuj "standardni" komunikacni
port, nez na io 110 (nebo kolik to vlastne je). Taky se mi podarilo jednou
prepnout takovou 3comku do EISA modu tak, ze ani v EISA sbernici nesla
prepnout na ISA - zustala tedy naveky v EISA modu. Stalo se mi to, kdyz
jsem mel v PC 3ks 3c509, 2ks jsou v pohode, ale se tremi konfigurak blbne.

Zkuste se prohrabat DOSovskymi konfiguraky, ale ne tim s uzivatelskym
rozhranim, pred asi pul rokem jsem to tak delal a jdou s tim nastavit veci,
ze by jeden zasl.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications