3c509

Svec Richard alexii na point.sk
Čtvrtek Leden 20 16:43:10 CET 2000

3C50x karty s BNC & TP -- treba pomocou konfiguracnej utility vypnut
automaticku
detekciu prenosoveho media.  Aspon mne to vtedy prestalo robit problemy.

                 .========================.
                 | -=<o>=- AlexII -=<o>=- |
                 |      Svec Richard      |
                 |     AlexII na point.sk    |
                 `========================'

-----Original Message-----
From: Vaclav Stengl [mailto:stengl na uachauto.iic.cas.cz]
Sent: Thursday, January 20, 2000 11:15 AM
To: redhat-cz na linux.cz
Subject: 3c509

Dobry den

muze mi prosim nekdo poradit jak vnutit Rad Hatu 6.1 3com 3C509 s
BNC.
Zkusil jsem apend v lilo.conf, putoval jsem s kartou po vsech
slotech,prekompilova jsem jadro s volbou 3c509 ne jako modul.
konfikuracni 3C5x9 pro Linux tvrdi, ze tam zadna sitova karta neni.
Karta je v poradku, jinde bezi.

Dekuji  Vaclav Stengl

stengl na iic.cas.cz