PCMCIA ActionTec ComNet 33.6

Úterý Červenec 4 17:46:41 CEST 2000

On Tue, 4 Jul 2000, vsilvreta wrote:

> Mate nekdo pozitivni zkusenost s kartou %subj% pod linuxem ?
>
> Ja zkousel RedHat 6.0, v souboru pcmcia-cs-3.014/SUPPORTED.CARDS uvedena je,
> ale po rucni konfiguraci pri pouziti hlasi:
> Hw. address read/write mismap 1
> Hw. address read/write mismap 5

Hmm, asi by to chtelo zejmena update jadra na posledni verzi. V krajnim
pripade pak kompilace vlastniho jadra, protoze v RPM neni posledni PCMCIA
balicek. Ne jen ja jsem uz flamoval RH, ale A. Cox & spol. vidi ruzovou
budoucnost v 2.4.x, takze na to hazej (alespon ted) bobek.

PS: maji plne ruce prace s XFree 4.0, tak se jim to da odpustit...