Boot disk

Michal Belicek mbelicek na dezadata.cz
Středa Červenec 12 15:13:44 CEST 2000

Adam Štalmach wrote:

> Priteli zkuste se obtezovat precist si FAQ
>
> Adam  Stalmach

Nevim jestli myslite FAQ teto konference nebo nejaky jiny a tudiz ani
nevim jestli se vam nezamlouva to na co se ptam ci to ze se vubec na
tuto vec ptam. Bohuzel musim vam sdelit ze FAQ teto konference nemam a
cas na procteni 100MB dokumentace k linuxu taky ne. Nicmene diky i tak,
kdyz ne za nic nesdelujici mail, tak alespon za vas cas.