Instalace RedHat 6.2 CZ

Pavel Parízek pavelparizek na mbox.vol.cz
Neděle Červenec 23 20:28:18 CEST 2000

Mam velky problem s instalaci RH 6.2 CZ.
Normalne v grafickem prostredi nastavim vsechny potrebne veci a spustim proces vlastniho kopirovani balicku na disk. Po chvili se mi na obrazovce vypise obsah registru procesoru a podobnych veci a instalace tuhne. Nikde jsem nebyl schopen najit nejakou zpravu ktera by problem alespon trochu osvetlila (zkousel jsem vsechny konzole).
Nemate nekdo podobnou zkusenost?? Muze to byt zpusobeno starym hardwarem???
Muj Hardware:
Pentium 120, chipset Intel Corporation 82437VX 430VX a pouzivam 48MB EDO RAM, videokarta je S3 Trio 32/64 PCI, bios je Award Modular v4.51PG.
Mam dva IDE pevne disky:Quantum Fireball 6,4 GB(Primary Master) a Western Digital 1,2GB(Primary Slave). CD-ROM je pripojena pres ATAPI
Linux jsem instaloval na WD.
Predem dekuji za jakoukoliv radu.
            Pavel P.