Pingus?

Pondělí Červenec 31 16:36:44 CEST 2000

On Fri, 28 Jul 2000, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> Tak dobre. Muze mi nekdo rict, co teda na tech CD vlastne je?
> Popripade, kde by se dala stahnout?

Od patku na:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-cz/6.2/iso/redhat-6.2cz-supp.img

Slibil jsem CPressu, ze 2. CD vystavim az po vyjiti jejich CD v krame.
Bohuzel neni dost mista na disku Odyssea, takze obsah CD bude muset byt
vystaven jako mount -o loop (az to Yenya udela).

To, ze tam neco neni je chyba toho, ze CPress pouzil na zadni obalku
material, ktery jsem si vymyslel dlouho pred uvedenim 6.2 US. Je to
chybka, kterou se nejak pokusime napravit.

--
                        Milan Kerslager