peklo upgrade na 6.1

Oto 'tapik' Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Středa Březen 1 11:28:28 CET 2000

Vladimir Smelhaus wrote:

> No a nemel byste tam mit spis prislusne upraveny named.conf ?

Podivejte se, jeslti nahodou nemate na Sarah bind-4*.
RH6.1 obsahuje bind-8.*, ktery vyuziva jiny konfigurak - named.conf.

Tusim, ze existuje utilitka pro prevedeni z named.boot na named.conf
a jmenuje se named-bootconf a je v /usr/sbin, ted jsem se dival.

Oto 'tapik' Buchta
Podporované servery: http://www.miminka.cz
                     http://www.buchtovi.cz
                     http://orchis.buchtovi.cz